Translate

dilluns, 11 de març del 2013

Penja penja!

Penja Penja!


Torne-m'hi! Aquest segon post és un altre regal original i que sempre agrada molt i és suuuuuper simple!



Els pasos són els següents:


1. Tria a qui li vols fer el regal, per que sinó... malament! 


2. Selecciona fotografies; poden ser com es veuen a les imatges posteriors o com tu vulguis, no cal que siguin de cara! I imprimeixe-les.


3. Tria color de cartolina i retalla-la una mica més gran que les fotos que has seleccionat, ho pots retellar en forma de quadrat, rodona, d'estrella, de gos i del que tu vulguis! I si vols fer-ho més divertit agafa cartolines de colors diferents, per exemple, blau clar-blau bosc, rosa clar-rosa fosc o cada una d'un color!


4. Agafa un fil mínimament gruixut, de llana o una corda ( que no en tens a casa? Doncs cap al bazaaar mes proper! )




5. Engantxa les fotos a les cartolines prèviament retallades. Gira les cartolines i col·loca-les una sota l'altre, amb un espai entre elles de dos o tres dits. I talla el fil de manera que per sobre de la primera cartolina sobri com a mínim un pam de fil, i seguidament col·loque'l sobre les cartolines i enganxe'l amb celo per darrera les cartolines ( tal i com es veu a la imatge de sobre)

I ja ho tens! Per acabar fes un nus al principi que quedi en forma de O per tal de que es pugui penjar.

Que no t'ha quedat bé? No pateixis, qualsevol gat estarà encantat de destrossar-ho. 
( Sí, com a segona opció pot ser una joguina per a la teva mascota! )





1 comentari:

  1. Hola guapa!

    Enhorabona per aquesta iniciativa de començar el blog! Així m'argada! Curiosament fa un parell de mesos vaig penjar fotos a casa utilitzant una tècnica molt semblant. Vaig utilitzar un fil de cuir negre i les fotos les vaig enganxar al fil amb l'ajuda de pinces de fusta decorades amb washi tape. No tinc cap post sobre això però sí que en tinc un sobre aquesta garlanda de ganxet amb fotos enganxades amb pinces: http://a9554km.blogspot.com/2012/07/diy-garlanda-de-fotos-photo-garland.html

    Espero que t'agradi!

    Una abraçada!
    Estel

    ResponElimina