Translate

dilluns, 11 de març del 2013

Quadre fantàstic

Quadre fantàstic.


La primera entrada d'aquest blog és un regal que em van fer i que em va encantar. L'autora és la Kaira Di Azz i d'una manera molt senzilla va fer un regal que em va sorprendre i que queda d'allò més original.
Els pasos són tant i tant simples...

1. En primer lloc buscar fotos amb o de la persona a qui li voleu fer el regal, com més divertides o boniques siguin les fotos millor.

2. En segon lloc penseu alguna frase, lloc o paraula que representi un record o alguna cosa entre tu i la persona.

3. En tercer lloc agafeu una revista o varies i comenceu a retallar les paraules que necessiteu per a fer l'escrit que hagueu pensat. Les paraules poden ser de diferents colors, tamany i estil, així se li dóna un toc més informal.

4. En quart lloc penseu un color viu per posar de fons i simplement compreu una cartolina d'aquell color. Seguidament aneu a un bazar o un todo cien i compreu un quadre ( són super barats), del tamany que volgueu!

5. Comenceu a posicionar les fotos i les lletres i engantxeu-les a la cartolina de fonts.


I llest! 

4 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Quin regal més original!! Felicitats per la primera entrada!! R.

    ResponElimina
  3. Ooohhh! quina bona idea tia!
    Que sàpigues que hi aniré entrant ben sovint per aquest blog, m'encanta i més a mi que sempre se'm presenta el mateix dilema per fer regals així menys materials i mai se m'acuden bones idees!

    Un petó enorme niuniuuuu!!!!

    ResponElimina